29.8.07

Ayo



Hace poco descubrimos a esta cantante que con su canción Down on my knees nos ha cautivado. En vacaciones no paraba de cantarla, junto a Boulevard of broken dreams de Green Day o After Dark de Tito y Tarantula.

La versión acústica es casi mejor que la versión editada como single. De su álbum (Joyful) también me gusta mucho Help is coming.

Se puede ver el video en youtube.

Do you really think she can love you more than me, do you really, really think so

Do you really think she can love you more than me, baby I know she won't

Cause I loved you, unconditionally, I gave you even more than ,I had to giveI was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life

Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me.

No hay comentarios: